Kako shed maščobe na trebuhu

Rate this post

Kako shed maščobe na trebuhu“Obstaja neposredna spletna povezava med hrano in intraabdominalno maščobo, to je maščobo, ki se nabira, ko je naš vnos kalorij večji od naših skupnih vsakodnevnih potreb” nedvoumno ustreza temu, da je za izgubo maščobe na predelu trebuha potrebno, da shujšate. Edina zdrava in uravnotežena način za dosego tega je s kombinacijo uravnotežene prehrane in tudi telesno vadbo. Uravnotežena prehrana vključuje ustrezen delež ogljikovih hidratov, beljakovin in maščob v prehrani.

Pomembno je, da se porabijo redno ves dan, da se prepreči občutek lakote med obroki. Izbira je treba zagotoviti polnozrnate žitarice, sadje, zelenjavo, pa tudi meso, idealno perutnino, ribe ali meso, brez velike količine maščobe. Prav tako lahko uporabite prehranskih dopolnil kot dodatek, ali alternativa za nekaj hrane, da se zmanjša celotno količino kalorij jedel ves dan. Kljub temu, dopolnila ne bi smela postati alternativa za vse recepte!

Čaj spodbuja zmanjšanje telesne mase. Alkoholne pijače ne!

Uživanje alkohola čaj pomaga pri hidracijo dan za dnem in tudi delovanje človeškega telesa. Po drugi strani pa alkoholi dajejo ogljikove hidrate in vključujejo tudi veliko kalorij brez hranil v naš načrt prehrane. Možnost so nizkokalorične brezalkoholne pijače. Brezalkoholno pivo je naravno naravna ionska pijača – vsebuje mineralne snovi in vitamine, kot so vitamini B, natrij, kalij, magnezij in številne druge spojine. Različne študije so potrdile, da okolju prijazen čaj podpira funkcijo presnove.

Čaj spodbuja zmanjšanje telesne mase. Alkoholne pijače ne!V študiji iz leta 2008, 60 udeležencev v skladu z isto prehranskih smernic zdravstvenih delavcev. Sestavni del njih za 12 tednov poleg tega porabi zeleni čaj, drugi le placebo. Posamezniki, ki so uživali okolju prijazen čaj, so izgubili 3,3 kilograma več kot ekipa sugar pill. Zeleni čaj vsebuje katehine, ki so močni naravni antioksidanti. Med drugim povečujejo izgorevanje maščob, zlasti v predelu trebuha in tudi v srednjem delu. Poleg tega, okolju prijazen čaj povečuje stopnjo hormonov, ki pomagajo shed maščobe, kot tudi delno zavira apetit. Natančno, kako ga skuhati: v skodelico (250 ml) dajte 2 tsp čaja. Pustite, da se voda pari, nato pa se ohladi na 60-80 C (približno 2-3 minute). Napolni čaj za približno 2 minuti in uživanje alkohola 3 do 4-krat na dan.

Potrebna je fizična aktivnost!

Zlasti ženske zaradi hormonskih razlik v določenih življenjskih obdobjih so lahko veliko bolj nagnjene k pridobivanju teže. Ena najučinkovitejših metod za izgubo maščobe na predelu trebuha je izguba teže. In tudi kardio vadba je najbolj zanesljiv način za dosego tega. Hoja, kolesarjenje, plavanje ali aerobna vadba v klubu zdravja je primer, kaj morate storiti. Sedenje nam lahko pomaga tudi pri odstranjevanju maščobe na trebuhu. Vendar pa govorimo o maščobi, ki je pod površino kože. Intraabdominalna maščoba pa ni ravno povezana z želodčnimi mišicami. To pomeni, da lahko naredite 2000 trebušnjakov na dan, vendar bodo vaše želodčne mišice najverjetneje malo opazne.

Potrebna je fizična aktivnost! Za to je potrebno topiti maščobo, ki jih pokriva. Z eno besedo, notranja maščoba v želodcu je vaš dejanski sovražnik in tudi prej ko jo prepoznate, hitreje se lahko borite proti njej. Kot tudi, da je načrt prehrane beljakovin, ki je narejen, da se znebite znotraj trebušne maščobe. Nekaj posameznikov prepozna prisotnost intraabdominalne maščobe v telesu in tudi njene nevarne učinke za celoten organizem. Večina ljudi verjame, da bo vadba razgradila maščobe, vendar to ni povsem resnično. Resnica je, da je maščoba zlomljena kratka, a le podkožna, ne intraabdominalna. S tem mnogi posamezniki ne morejo dati priporočil in tudi ne priznavajo, zakaj se ne morejo znebiti okroglega “trebuha”.

Leave a Comment