Spanje krepi imunski sistem

Rate this post

Spanje krepi imunski sistemPomaga T-celicam v telesu, da odpravijo okužbo. Če potrebujete še en razlog, da se zagotovi dober nočni počitek, morda dejstvo, da pomaga telesu imunski sistem. “T celice imajo vrsto … okužene z virusi, kot so gripa, HIV, herpes in tudi rakave celice, “trdi Dr. Stojan Dimitrov, raziskovalec na Univerzi v T. healthline.com.” razkrili smo, da stres hormonska sredstva adrenalin in noradrenalin (znan tudi kot adrenalin in noradrenalin).

In tudi polisplenija molekule prostaglandinov preprečuje lepiota seveda lepilo delce, imenovane integrin, navaja Dr. Dimitrov. – Zaradi dejstva, da je raven adrenalina, noradrenalina, kot tudi prostaglandini nizka skozi spanje, leprevost na integrante močnejši. Ta vlažnost je potrebno zaradi dejstva, da bi lahko T celice za odpravo virusov, kot tudi rakave celice, morajo priti v neposreden stik z njimi, medtem ko je odsotnost integrina so znani, ki dodaja, da to priti v stik z.”

Pomembnost T-celic

T celice igrajo pomembno vlogo v telesu imunski sistem telesa. Ko celice v telesu prepoznajo celice hemoragične okužbe, sprožijo integrin, lepljivo zdravo beljakovino, ki jim nato omogoča, da vežejo in odstranijo okužene celice. Oglejte si zdrave prostovoljce ali zaspali ali spali celo noč. Znanstveniki so ugotovili, da so raziskovalne osebe, ki gredo v posteljo pravočasno in tudi počivajo, T celice pokazale višjo raven sproženega integrina kot v T celicah, tiste, ki ostanejo budne do pozne noči. Za ljudi, ki imajo slab počitek, lahko anksioznost hormoni podrediti sposobnost T celic za uspešno delo. “Stres in tesnoba hormonska sredstva se zmanjšujejo, medtem ko telo spi. Visoke stopnje teh materialov lahko zmanjšajo učinkovitost imunske reakcije T-celic za uničenje patogenov, ” trdi Dr. Dimitrov. Starejši posamezniki potrebujejo najmanj 7 ur spanja vsak večer za povečanje zdravja in dobrega počutja, kot tudi zdravje in dobro počutje.

Pomembnost T-celicLeta 2016. centri za nadzor in preprečevanje bolezni so končali, da približno tretjina Američanov ne dobi ustreznega počitka. Kimberi Hardin, direktor programa študija nadzora in nadzora na Univerzi golden state Davis, trdi, da veliko ljudi jemlje spanje kot samoumevno. “Ljudje podcenjujejo pomen spanja, pa tudi obstoj manj kot 7 ur na dan ima škodljive posledice. To v bistvu povzroča težave za telo, imenovane “boj ali potovanje” s povečano proizvodnjo napetostnih hormonov in sproščanjem adrenalina,” trdi ravnateljica. Manj kot 5 ur spanja na dan na redni osnovi je povezana z večjo smrt, in manj kot sedem ur spanja za 3 zaporedne noči, ima točno enak rezultat na telesu, kot manjka na eno polno nočni počitek. Kot je jasno, da obstajajo tako kratkoročni kot tudi dolgoročni vplivi na zdravje.

Končno

“Slab počitek lahko med drugim sproži dolgotrajne težave z razpoloženjem, spominom in ravnijo sladkorja v krvi, pravi dr. Suzanne Stevens, specialistka zdravstvenega sistema na Univerzi v Kansasu. Kratkoročni učinki slabega počitka lahko vključujejo zaspanost, slabo odločitev, avtomobilske nesreče, spremenljivo razpoloženje, težave s spominskimi napakami v pisarni in tudi veliko več.

KončnoKronično slab spanec ne vpliva samo na sposobnost delovanja in človeka naslednji dan, ampak se pomanjkanje spanja povečuje, dokler je počitek slab,” vključuje. Znanstveniki trdno verjamejo, da dostatni počitek lahko izboljša vaš imunski sistem. Z nedavno študijo so raziskovalci ugotovili, da lahko kakovost počitka izboljša T-celice v telesu, ki se borijo proti okužbam in poškodujejo celice, okužene z virusi in drugimi patogeni. Znanstveniki trdijo, da obstajajo začasne in dolgotrajne zdravstvene težave, neustrezen spanec.

Leave a Comment